Mereka Besh - i Follow

Monday, 24 October 2011

Anak lah dara Manis Berbaju Kurung..manis ke?..weee :)

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Hola!..Isnin sudah mari…lagi 4 hari nak sampai Jumaat..walah!...baru sehari kerja dah pk nak Jumaat…bukan malas…terpk je Jumaat besh..haha! Haish!haish!...tak baik tau awak…na mo na mo!..weee :)

Campak sana, campak sini…bongkar sana bongkar sini..nanti klu rajin hari sabtu kemas balik, punggah semua baju, tak tau nak pakai baju apa dah…takkan tiap-tiap bulan nak kena beli baju baru…yanadeeyyy!!...kilang roti pun bleh tutup lah dey!..woit!..apsal plak nak kaitkan cari baju ngan kilang roti…saman nak??...leks..leks!..gurau sikit pun nak saman…kental lah!..sori aney!..haha, opss!

Untunglah bagi orang yang pi kerja ada uniform, mcm saya ni pi kerja tak ada uniform..tipu!..sebenarnya ada, tapi uniform kemeja sehelai je.. pakai pun hari Isnin je tapi rini Isnin, tak pakai pun..hakhakhak...dah mcm zaman skool –skool dulu plak..klu hari Rabu je..pakai baju Pandu Puteri…bukan pandulah berhati-hati…ep!..itu wajib!..sbb, kat jalan raya lagi bahaya..lelagi klu lelaki nampak Pandu Puteri pakai skirt..walah!...hahaha, *bergurau…

Hari-hari saya gigih pk nak pakai baju apa…warna apa…tudung lagi, kasut senang main sarung jek…tak kisahlah, kasut warna hitam lah bagus...selamat...so tak heranlah klu baju oren..kasut hitam kan…eh!..tapi kan ke cool baju oren kasut hijau!..fesyen tanpa batas!..nak ke mana tuuueee!!..(sambil wat muncung dan mana kelip-kelip pandang atas bawah, ngumpatlah tue...tak baik, okes!)

Hari-hari pi kerja pakai baju macam ni, ada brannn??...whoawhoawhoa!...


-hah...mcm ni ke?? Lady Gaga boleh, naper saya tak boleh..tak aci..tak aci!..(tetiba rasa kepala cam kena tonjol!..)



-cam ni pun okes gakss!...boleh wat merempit..weeee :p



-berani cam Kak.Enot ni??...bukan calang-calang tau!..kelas ko JAH!...



-macam ni lah...baru come'...Irma ni cantik lah sejak pakai tudung ni..eh!..sesuai ke nak pi opis?..ingat ko cam Irma..retist??..hapak!..


Kompom dapat...dapat makii...hakhakhak!

Okeslah..pakai je lah apa yang ada..lagi pun....saya pakai baju kurung jek!..hakhakhak!...menceceh je lebey!...weeeee :)

*SUMBER GAMBAR ADALAH DARI ABG.GOOGLE*

-iwsk-

4 comments:

  1. Bagus pakaiannya sahabat...follow sini dan salam persahabatan dari Indonesia

    ReplyDelete
  2. niesasukasuki : yup..cantik kan dia...

    Ferry : salam ukhwah .. :)

    ReplyDelete