Mereka Besh - i Follow

Thursday, 27 October 2011

alamak!..Balas Tagged.

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Holaaa!!...weeee :) senyum sikit, senyum sikit..

Seriyes, teruja skang!

Dunia blog sekarang dimeriahkan dengan adik-adik comel, beza betul masa saya memula dulu-dulu buat blog, 10 tahun kebelakang..kebanyakkan blogger adalah student U...photograher, dan orang-orang dewasa...ep!..ada bukan tak ada adik-adik comel yang buat blog,tapi tidaklah seperti sekarang..macam cendawan tumbuh..pehh! ayat...meriah dan comel-comel plak tu blog depa...bagus!..perkembangan yang baik, dari dok buat mende tak dok pekdah kan...baik buat blog sambil layan coolblog kan..memeylah!.

So hari ini saya sangat suka dan besar hati nak balas TAG seorang adik manis, lagi comel..(ayat beli jiwa..weee ;p ) adik manis tag saya pd 25hb 10 2011...rini baru berkesempatan nak buat...boleh yea adik manis...kakak kena pergi berjuang pecah kelapa lah dua hari lepas..weeee :)..jom jelajah blog comel dia..simple tapi nice..Creamy Puffs..nk jelajah joran pun boleh, kot-kotlah mancing korang terkono!..ahakss!..*bergurau*...zam zam ala kazammmm!..

Ada 11 soalan dari adik Sanah @ Creamy Puff...

Perhatian!..ini bukan soalan bocor SPM 2011..ala ala la tok, ala la la la tok, tok ..jangan saman!

1. Apa makanan feveret saya?
Makanan feveret Sis Sepet senang je, Ayam Masak Kari..sedap wow!..lelagi air tangan mak..sluurrp!..terliur akaq ni time.. :p

2. Saya ni penakut ke tak?
Yup, Penakut Tempat Tinggi...fobiaaa...ketaq-ketaq lutut ni hah!..kekadang..psttt!..jangan citer kat org lain..naik escalator yg tinggi sgt pun takut...hikhik..rahsia okes! :)

3. Jantina saya Lelaki atau Perempuan?
Jap..Jap..cek Jap...ahakss!..kompom 100% Perempuan dan Gadis..awww! ;p

4. Apa saya suka buat kalau boring?
Zap..zap...pandang kiri kanan tak ada orang??...Tengok Tv sampai lebam..peh!..zap zap..mcm nak korek hidung je!..weee :p

5. Saya suka belajar tak?
Tak suka!..Tak suka!..saya suka mengajar!..ep!

6. Pernah ponteng sekolah?
Selalu...(pssstt!..tidur dalam toilet rosak).

7. Ada BF tak?
Ada..dulu, skang dah putus...weeee ;p

8. Pakai cermin mata tak?
Ofkos!...ini lah mata..klu tak, meraba-rabalah jawabnya...raba kuarge tak per, teraba pakwe kawan, penyepak hinggap kat muka!..weeee *bergurau..kena pakai spek..WAJIB!

9. Apa cita-cita saya nanti?
Nak jadi anak solehah, nak jadi mommy yang besh, nak jadi isteri terbaikkk-terbaik buat sang pemimpin (suami)..happykan keluarga, aamin :)

10. Suka tengok filem seram tak?
Suka!..suka!..tapi mesti kena ada member, baru sedap nak berpelukan dan menjerit melawan setan..hakhakhakhak! (member pompuan jek!)

11. Apa yang saya tak suka?
Manusia talam dua muka...kuih talam suka, nyummieee.

Solosai sudah Eleven answer for Eleven Question..

Sekian Terima Kasih...tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka..hakhakhak!

-iwsk-



2 comments:

  1. hehe..jawapan yang sangat sempoi..
    I loike.. ;)

    Kuih talam mmg sedap..^_^

    ReplyDelete
  2. hehe ramai jugak yg join ni..
    :)

    ReplyDelete