Mereka Besh - i Follow

Tuesday, 14 June 2011

Alamak terkena Sudah

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Hari tu saya ada bitau...saya dikelilingi dgn no 1..di entry...Mari Kita Tengok siapa yang Kena...dan hari ini dah ada yang kena..orang itu adalah dari...Cik.uLan...tepok!tepok!tepok!...utk uLan dan uLan tepok utk diri sendiri yea..hehe...so, uLan..tahniah kerana kamu sudah menjadi follower saya yg ke 119...apa kena mengena dgn 119..sbb saya lahir pd...19.11...so, no ic saya telah menjadi...811119...no satu sgt bnyk disitu bukan...so, tahniah sekali lagi...insyaAllah ada sesuatu buat kamu uLan...harap bersabar sambil senyum...yg perlu uLan buat...sila email saya alamat kamu...wokay...senyummm (:

Present Pictures, Images and Photos


*Terima kasih pada yang dah follow Wilayah Sepet Kuku...eceehhh!!..macam mak menteri plak rasa...rasa mcm glemer sgt sudah...ahaiii.....apa pun, kita kena berterima kasih..tanpa mereka siapalah sepet dan nuffnang..ada mcm minta undi kesian tak...mcm tak terkeluar diminggu awal..eceehh!...sudi masuk sambil klik2 kan kan...teruskan membaca..teruskan komen klu rasa nak komen...sesiapa pun tak kan jangka..sebab saya suka sesuatu yg tidak dijangka..yeahhhaaa!!..terima kasih...senyummm (:

-iwsk-

2 comments:

  1. tadaaaaa..... tepuk tangan byk kali... sangat sukaaaaa... dan gembiraaa... inilah wilayah terbaekkk.. haaaa... dan untuk membalas centamu kepadaku... uLan akan promote blog ini di blog cinonet uLan.... watchaa... tunggu terjahan kawan kawan uLan!!!! :-) :-)

    ReplyDelete
  2. uLan : thanx dear...sedia menunggu ek... (:

    ReplyDelete