Mereka Besh - i Follow

Tuesday, 7 June 2011

-Meraban alias Merepek-

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Time sudah jauh meninggalkan 5.30ptg..saya masih kat ofis lagi menanti ofismate yg otw dari custom tanjung kupang nak balik ke ofis sebab nak tukar dokumen..pelik ke..kenapa dia yg nak dtg ofis tapi saya pula yg tak balik-balik lagi...biasalah, i kan jaga...kikiki..

Tak ada apa..sahaja tunggu, nanti boleh tumpang balik..kahkahkah!..penat lah nak naik bas or jalan kaki...tapi, kata nak kurus..klu nak kurus jalan lah..arrrggg!!..diam lah...biarlah gemuk...gemuk kan comel...tapi, saya sedang berdiet...weeee!!!..hehehe
nak kuruslah...sebab..nak sehat..eleh sebenarnya nak kurus nak bergayakan kan..nak pakai suar skinniejeans kan kan...hahaha, mcm bagus jek kan..umur dah masuk tigaposen pun mcm nak perangai budak-budak..matang k...matang k...alah..perasan comel dan perasan cantik..bukan kena bayar pun..agak2 sesiapa yg muak dgn muka saya..nah!!!..tong sampah!!...muntah puas-puas!!..saya tak marah pun, hak koranglahkan...yang penting, mak saya sayang saya...senyummmm (:

Memang susah kita nak menjadi diri sendiri...apatah lagi nak jadi diri orang lain..hidup sekadar mampu, nikmati indah setiap hari, walaupun dipertengahan jalan itu ada anjing menyalak ular melingkar...laluan seterusnya pasti ada, niat yang baik pasti berakhir dgn baik, niat busuk bukan takat busuk dihati..ianya boleh bawa ke kuku kaki..cagu ataupun mulut berbau!!...hahahaha, saya kalau merepek meraban mmg sangat suka...mcm xtvt jelajah joran ajer..tak pun JJCM..lazatttt!!..sluurrrppp!!!..peaCE korang!!...senyummmm lagiiii (:

Makan nasi ayam penyek zona pun enaq nie...Wei kata diet!!!...hahaha, yelah diet diet..*wink*


-Inilah Pemaisuri Wilayahsepetkuku..yang baru balik dari Planet Zurah, pomot tepung jemput-jemput pisang...ngeeehh!!!..kata nak kaya kan..so,belajar lah meniaga..klu kita menuntut ilmu sampai ke negeri cina...klu kita meniaga, meniagala sampai ke planet sana...baru bleh berjaya..ye dak?!...cita-cita dan angan-angan itu tidak sama-

-iwsk-



3 comments:

  1. hoho makan je la...diet tu nanti-nanti la...

    Jemput singgah makan cekodok kat sini


    Yes, I'm a lady driver..so what?

    ReplyDelete
  2. Ticer Wann : hehehe, thanx..n oleh kerana itu..saya pun lunch dgn enaq sekali hari ini.. (:

    Cik Kucar Kacir : thanx..thanx...tepok!tepok!..nah karipap.. (:

    ReplyDelete