Mereka Besh - i Follow

Tuesday, 3 May 2011

-Pencuri-

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Eh!! awak...awak yang tgh gosok mata tue..ye lah awak..senyum cket (:

Alhamdulillah, berlalu sudah 1/2 hari bekerja hari ini...walaupun sejak awal-awal lagi tadi, rasa malas sgt...alsedia maklumlahkan..cuti panjang...3 hari kan..so, mood mmg mcm tue tatkala esok hendak bekerja..haip!!...bangkit-bangkit!..hehehe, bangkit menunggu 5.30 ptg ini..kerja itu kan ibadah.

Cuti lama-lama,mesti korang happy kan...mgkin ada yang mencuri masa dgn keluarga, mencuri masa dgn kekasih hati..epp!!..jangan pandang-pandang..duduk renggang-renggang..hehehe, mengisi masa-masa yg terluang dgn sesuatu yg mengembirakan...
mcm saya, tak kemana..menghabiskan usia masa kat rumah sahaja..tiada agenda2 yang meruntun nafsu..ehh ehh...agenda meruntun hati lah..opss!!...choop!!..tapi ada pulang ke kg kejap..sbb mak kan baru balik dari Makassar, so nak berkongsi cerita dgn family...itu kan saat yg paling manis kan..bersama keluarga..ketawa-ketawa..

Tiada apa-apa yang menarik, kadang-kadang terfikir..apa kata kalau buat seuatu yang lain dari yang lain..apa yea??...bila hidup asik berputar pada paksi yang sama..bosan juga akhirnya...ermmm,okes...selain hendak mula kan diet terbaru bermula hari ini, saya boleh!..semangat-semangat!...saya nak cari sesuatu yg paling enak dilakukan...nak menghilangkan tahap bosan...kena survey..kena survey...macam lari setempat setiap hari??boleh??..hahaha..kita fikirkan nnti okay!..agar kita tidak bosan dgn kadar tertinggi pd diri sendiri lagi..oyeahhhh!!

Saya nak jadi pencuri,PENCURI??...eh! bukan-bukan...itu dosa!...pencuri masa dengan diri sendiri...asik pk akan orang lain sahaja..bila diri nak maju kan...Yakin Boleh!!...tapi, saya memang tidak boleh lari dari memikirkan perihal orang lain...itu tanda sayang kan??...ermmm


*Biar bertatih, akhirnya sampai...usah berlari, akhirnya tersadung.

-iwsk-

No comments:

Post a Comment