Mereka Besh - i Follow

Friday, 6 May 2011

-Kasih Melimpah Rasa-

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Apa diatas..apa diatas...mcm mana hari ni?..adakah hari ini lebih baik dari semalam buat kalian semua?...mestilah kan...tiap-tiap hari pun, hari yg baik buat kita kan...kerja,belajar,semuanya kita hadapi dgn sabar...klu tak sabar, amek kain baju..pindah sabah...boleh?..hahaha

Hari jumaat nie, nak ckp pun sopan-sopan,pakai baju pun yg bersesuaian..hehe, mcm plastik jek kan..eh!..tak lah..itu tandanya..masuk kandang kambing mengmbek...masuk kadang kerbau..menguak...betul??...takkan nak masuk kandang kambing, tolak troli plak kan...itu perasaan...kan kan..betul betul kan kan...alah klu tak betul pun..anggap betul jek bleh kan kan...bukan kena bayar kan kan...bnyk kan bersukan okay!..motif??..(ntahapaapa jek..geleng kapla)..

So bulan nie, bnyk hari-hari spesial yg utk orang-orang special disekeliling kita..Hari Ibu..Hari Guru..Hari Jadi..Anniversary...dan esok, hari penting untuk warga s'pore...mereka keluar mengundi...weii!!...ni nak citer apa nie??...hahaha, soE...alah..mcm tak biasa jek kan...ckp terbabas-babas nie..target citer lain...konar citer lain..alahaii...biasaklah bro!..haha

Okes, sempena hari-hari yg terpenting tadi tu kan?..mesti korang ada planning yang cantik tertarik mmg dbomm punya kan...utk mak ke..cikgu ke..utk sesiapa ajalah..kan kan..sesekali, buat suprise..mesti mereka hepikan...haruslah hepi..takkan wat suprise besh besh..dapat maki plak kan...tak patot..tak patot...

So, apa rancangan korang??..eleh..eleh...nak rahsia-rahsia plak..alah..tak nak bitau tak per..tak per..tak nak kawan tak nak kawan..awak rehat sorang2 lah..hahaha, saya doa kan yang terbaik jek..utk kalian semua...saya pun tak pk apa-apa lagi utk mak saya...tapi, saya tahu..mak saya tahu..tanpa hari ibu pun..tiap-tiap hari...adalah hari mak saya..sbb, mak saya segalanya buat saya kat dunia ini..kasih sayang saya pada mak saya, takkan tersumpik walau sedikit pun..aduhaii...sentap hati mak nak!!..sebak plak rasa klu citer pasal mak nie..lain benar rasa masa main..mak mak dulu..ecehh!..hehe

SAYA SAYANG MAK SAYA..SAYA SAYANG ABAH SAYA..SAYA SAYANG KELUARGA SAYA..SAYA SAYANG SAHABAT SAYA..SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA..SAYA SAYANG KAMU YG SEDANG MEMBACA BLOG SAYA..SAYA HARAP ALLAH MENYAYANGI SAYA..DAN KAMU KAMU SEMUA..AMIIN YA RABB




-iwsk-

No comments:

Post a Comment