Mereka Besh - i Follow

Monday, 2 January 2012

Giler Kentang!

Assalamualaikum...
Bismillahirahmanirahim...

Rajin tak..rajin tak..seriyes, rajin kan...updates nak 2 kali sehari...mandi nak 3 kali sehari, makan nak 4 kali, patotlah...apa patot?..patotlah gagah!...hehehe..minum petang lagi kan...solat?..5 kali sehari gak ke?...jangan semua benda nak lengkap...tapi hal yang satu ni?...astaghfirullah...hamba lalai Ya Allah

Tadi pagi, dari rumah dijemput kawan ke tempat kerja, menyinggah sebentar ke bank...sebelum sampai bank, mesti lalu kedai dia..

Ingatkan nampak kedai okes, bak kata hari tu..tapi, ntah...bila nampak kedai dia...nampak ada 1 van baru...tetiba hati jadi sebak...apa ke hal lah saya ni, orang beli van pun saya nak touching kan...buat spoil mood pagi jek..ek dok lah...hati saya ni tetiba je jadi sedih, kalau dulu...segalanya dikongsi dengan saya, namun sekarang tidak lagi...

Tak ikhlas ek?....eh, saya ikhlas...tapi, biasalah..manusia...teringat je, masa susah dgn kita...masa senang, kita ni ntah kemana..ep!..ep!...

Tak apalah, dah rezeki dia...rezeki kita mana tahu esok lusa kan...

Lama juga saya berteka teki dengan hati, termenung saya sekejap...teringat!..

Bahagia ek dia tanpa saya ada disisi dia?..hurrmm!...dah lah, abaikan je lah, bukankah itu yang saya nak kan dlm hidup dia selama ini, menyokong dia kearah itu,supaya berjaya...ingatkan sisa toksid dah habis buang, ada lagi tersisa rupanya...hehehe.

Okes! :-) hidup mesti berani terima kenyataan...kemon linda...kemon...ini tahun 2012....tahun ni, kau yang punya Linda...yeahh!..

Oh yeah!...saya sekarang tengah angau dan menjadi langau dengan cikedis ni!...lazat sampai menjilat jari...jari jemari tangan je, tak kuasa jari kaki okes!

Saya tengah giler kentang!!, betul betul punya giler kentanggg!


Twisties Chipster


Perisa...Hot & Spicy...

Apa yang beshnya ialah....taaaraaaa!


100% (imported potatoes)...katanya lah..kelas kan kan!

Dan..keranguppanya sangatlah...walauweiiii!...rasa dia...memang rasa tak nak kongsi lah!...pedas,masin,manis dan crunchy!


Nampak tak nampak tak....warna kentang yang disaluti rempah ratus...berwarna golden-brown...yang menaikkan nafsu makan anda!...

Carilah dikedai kedai yang berdekatan anda....saya?...tolong belikan?...beli sendrik!..saya tolong pomot jek!...weeee :-)

-iwsk-

7 comments:

  1. Nurul faiz bikers : cer lah beli...yummehh tau.. :-)

    ReplyDelete
  2. yeah, usaha lebih baik untuk 2012 yang sempurna!
    :D

    time2 manusia macam aku yg sedang ngadap final ni memang syok kalau dapat jajan memalam ni. HAHA

    ReplyDelete
  3. kalau kentang yg ni... aku pun suka... tapi x lah sampai gila...

    ReplyDelete
  4. WAH..
    btol2 gler kentang yer...
    mmg jelas terasa kerangupan itu :)

    ReplyDelete
  5. lama dah x makan.. terliur pula.. haha

    ReplyDelete
  6. peh..makan jajan sekali sekala mmg sedap!!

    ReplyDelete