Mereka Besh - i Follow

Wednesday, 20 April 2011

-Bermulanya hari ini-

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Hye..kenal saya??..tidak kan..saya pun tidak kenal kalian...klu ada yang kenal, saya mahu kalian tahu..kalian sebahagian dari saya...tapi..bila terjebak..masuk sini..kalau suka, anda punya hak untuk baca...tapi, bila tak suka..anda punya hak diam-diam keluar tanpa perlu berkata apa-apa...tak, sedikit saya tidak berkecil hati...singgah sebentar cuma sudah cukup berharga bagi saya...itu penghargaan namanya, kan?...hehe, okes...

Kenapa Ini Wilayah Sepet Kuku...sebab ini bukan Wilayah Celcom...betul! sebab warna pun bukan biru...hehe...hanya saya yang menakluk wilayah sekangkang kera ini..dan saya boleh buat itu ini disini serta huru hara dan menunggang terbalikkan wilayah ini...senang taip...sebab saya yang creat blog nie...dan saya ada password....so peaCE..

Salam kenal,salam ukhwah..senyum selalu walau dalam diam mulut kamu sedang terkemam hempedu (:


*blog ini hanya utk suka-suka dan untuk rekod sendiri...ini merupakan blog ke 2 semenjak kenal erti blogging nie...dulu kala, pernah ada blog yg lama jugalah bertahan,guna blogdrive jek..n saya lebih mesra mengunakan blogdrive berbanding google blog nie..tapi di era ini..cewahh! tgk ramai yg guna..so, tak salah mencuba..cuma kena giat belajar lagi kat giatmara...choop!..utk lebih mesra dgn google blog nie...messsraaa!..senyum (:


-iwsk-

No comments:

Post a Comment