Mereka Besh - i Follow

Thursday, 2 June 2011

-Emosi Perempuan-

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Sebenarnya sebelum posting NAK KAYA..nak post citer ni...eh awak!..kita rajinkan..rajinkan..sehari 2 posting terus..nak amek bunga telur...hehehe...tapi tak apa, kita kaya kan diri kita dulu ek..baru boleh bukak citer lain-lain yg sedih ke? gembira ke? apa-apa je lah..yang penting citer tentang kita..bukan citer tentang orang depan umah kita..orang depan umah kita kan awak..dia kan..blablablabla..eh!..ngumpat ek!..dosa tak baik...kata nak kurus kan...so jangan ngumpat orang lain (ada kena mengena ek! nak kurus dgn ngumpat org..hehe)...jgn jaga tepi kain orang...nnti kain sendiri koyak kita tak perasan kan...kita doa kan aja lah yea mereka..

Malam tadi sebenarnya, saya...uhuhuhu..saya, saya sudah bergaduh sikit-sikit dgn seseorang yg menjadi teman hati..teman ketawa..teman susah..eh! teman susah?..ye lah teman susah, sbb masa saya perlukan...dia ada buat saya...tapi entahlah, sejak saya keluar hospital, semuanya dah berubah...uhuhu..tak apa, saya terima semuanya...sebab saya cuba utk terima lah kan..macam nak pek baju bawak diri...bawak body...bawak..bawak..Choopppsss!!!..kan dah citer kat posting kat bawah nuu...citer lain lah ek...

Tak adalah, lepas jek letak phone pas habis cakap...pssstt!..sebenarnya, tak habis cakap pun..kredit saya dah habis...dan mcm biasalah, takkan adanya call semula utk saya...bilamana saya tgh naik hantu!!...hahaha, tak lah naik hantu sgt...biasalah..EMOSI PEREMPUAN!..haha

Entahlah, lepas putus je line...saya bukak tv...tup tup...kuar Dato Fadillah Kamsah tgh bagi motivasi cket...mgkin lepas drama kot..sbb kata-katanya merujuk pd cerita yg ditayangkan tadi...ntah cerita apa...tapi, yang pastinya..ayat Dato..tertamparlah kan kat muka i...muka i mcm kena slap slap jek..adusshh!!...tapi, ayat-ayat Dato buat saya berfikir lagi dan lagi...ayohhh...kata Dato.."pada sesiapa yang sedang kecewa,patah hati..jangan takut..jangan risau..terima semua dgn redha..sebab, Allah nak beri seseorang yang lebih baik pada kamu semua"...uhuhuhu..hah! kan kena tampar tepat kat muka tue...saya pun, berfikir lagi dan lagi...yelah..semua pun ada hikmahnya, tapi kita kan manusia biasa..adakalanya tewas dgn perasaan sendiri...hari ni, beria janji..YEAH! AKU TERIMA SEMUA..esok-esok lusa...tewas, bantal gakss yg jadi tempat melepaskan air mata...Ya Allah..

Yang buat saya sangat EMOSI PEREMPUAN tu..sebab, alasan macam tak logik...dia buat semua ni utk kebaikkan dan kehidupan saya..erk!!..kerana, dia seorang manusia yang gagal..erk!!..eh..tak bleh terima lah..ntah lah..esok-esok..kita EMOSI PEREMPUAN lagi yea...mungkin dia pun tengah EMOSI LELAKI kan..siapa tahu kan..alah, esok lusa okaylah tu!..amin...saya tahu..ada sayang dalam hatinya..eeiii!..suka!..hehe

Apa pun terjadi..saya rileks-rileks aja...(ayat tak bleh blah kan..sedangkan...dalam hati..dan macam air terjun nangis...miahahaha)

*Malam ni nak makan apa ek?..dah 2 hari saya tak makan nasi langsung,pagi/tengahari/malam...saya makan bee hoon jek...bee hoon pun yg tidak bergoreng..sup jek..tapi tadi mkn bee hoon bandung..xper cket jek..hahaha..minum pun sudah tiada ais...minum semua berlimau nipis dan kurang manis....ayohh!..gigih terus berdiet..yeayeayea!.

-iwsk-




No comments:

Post a Comment