Mereka Besh - i Follow

Wednesday, 15 February 2012

February yang Sibuk..

Assalamualaikum...
Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan harapan kalian semua berada didalam keadaan yang mengumbirakan.

Blog ini agak lama terbiar kaku, sepi...tahu, sepi juga tanpa pengunjung...tak pe, saya tak paksa...kalau singgah, terima kasih ucapannya.

Saya sibuk sekarang...seriyes, sgt sibuk...ada sesiapa kisah?...tak per, nak juga kisahkan.

Tapi, nanti-nantilah...esok nak bangun lebih awal dari biasa..sebab...taaaaraaaa!


Nak masak sardin, bawak pi office...yelah, bakti bakti terakhir haruslah ditabur...kelak manis je orang ingat, tak lah pahit je dikenang, dah lah bermulut laser dioffice..kikikiki, special untuk Aryn..nak makan sardin ek...okes, kalau tak sedap..jangan muntah!

Barang rumah kain baju, satu haper pun tak kemas lagi...malasnya Ya Allah...tinggal beberapa hari je lagi, nak pindah...

Uhuhuhu...sayanglah, macam tak nak tinggalkan rumah ni dan permas jaya ni...ohh!..suntik dada dengan painkiller...sakit sungguh!

Hanya berharap hikmah atas segalanya...insyaAllah, aamiin.

Gud nite :-)

-iwsk-

5 comments:

  1. hikmah tersembunyi kita tak tahu.......
    moga semuanya selamat nanti... kalau adev sardin lebih antar kat remy ye.....

    ReplyDelete
  2. insyaallah
    kak linda nk pindah pat kje ke?

    ReplyDelete
  3. sangat buzy? takpe...utamakan yang terpenting.. ^_^"

    ReplyDelete