Mereka Besh - i Follow

Tuesday, 2 August 2011

ini KLU bukan KRU.. :)

Assalamualaikum...
Senyum manis terukir,salam diucap pembuka bicara...

Saya respek dgn belog ini tiga paku, walaupun bau busuk tapi bikin ketagih nak baca entry...biasalah walau belum kahwin tapi kita kdg2 boleh terjebak lama-lama kat entry cerita pasal baby, lagi-lagi klu baby yg comel..comel mcm saya??...pengsan!..miahahaa...saya kenal blogger ni dah lama, tapi tak pernah jumpa...dia sgt rajin dan pandai kemas rumah..dia juga kreatif...eh! awak nama ayah kita samalah..yea tak caya?..percayalah..haha, hari tu siapa tengok bola yang kita kalah keseluruhan mata 6-4..alahai..saya mcm bosan tgk pemain-pemain dari republik tue...mcm berlakon jek...entahlah,kalau tak silap makna dgn nama ini dlm nama-nama islam adalah lelaki penunggang kuda..hehehe, rasa-rasanya..suka suki saya jek..hehe, klu salah maknanya maafkan saya..jangan abaikan saya yea..tegurlah dgn berhemah..bukan niat saya nak jadi yang terhangat dipasaran..opss! di arena blogger nie...saja nak happy-happy..agar kita dapat berkongsi mana yang baik...mana yang molek...semuanya jalan untuk menujunya..menuju taman syurgaNYA..insyaAllah..

*cerita diatas kena-mengena dengan contest susun-susun menang duit raya wilayah sepet kuku...senyummm :)*

*So siapa yang cepat dan tepat yang terbijak terpandai tercomelll...bleh lah segera mencuba okes..hehehe..senyummmm :)*

*Tak nak cuba pun tak apa...saya tak paksa...yelah yelah...senyummm lagi *


-iwsk-

No comments:

Post a Comment